Leírás
A termék állapota: HASZNÁLT
Ellenőrzött, kiváló minőség.
A játék nyelve: Angol, Német, Francia, Olasz, Spanyol
A Sengoku BASARA Samurai Heroes egy 2010-es hack and slash akciójáték, amelyet a Capcom fejlesztett és adott ki. Ez a Sengoku BASARA játéksorozat harmadik nagy része, és a sorozat második játéka, amely világszerte megjelenik. PlayStation 3-ra 2010 júliusában jelent meg Japánban, októberben pedig világszerte.
A Samurai Heroes egy “hack and slash” harci stílus, amely a nagy csatatereket és a stratégia elemét hangsúlyozza. Az irányított karakter ereje emberfeletti pusztítási bravúrokat tesz lehetővé több ellenféllel szemben, és a csaták nagyszámú ellenség legyőzése körül forognak. Ezenkívül a küldetéseket (általában) a “kapukapitányok” és végül egy főnök és/vagy minifőnökök legyőzésével hajtják végre. A Samurai Heroes más célokkal is összekeveri a játékmenetet, mint például egy kastély őrzése vagy az ellenség élelemtartalékainak megsemmisítése. Az egyes karakterek egyedisége különböző harci stílusokat tesz lehetővé, például azokat, amelyek nagyszámú ellenség megütésére összpontosítanak, szemben azokkal, amelyek néhányra összpontosítanak (kiváló a főnök karakterek megölésére). A kombók könnyen végrehajthatók, a karakterek pedig képesek szinteket szerezni a szakaszok teljesítésével, végül felszabadítva képességeiket és/vagy további erőt adva meglévő képességeikhez. A fegyverbeszerzés és a testreszabás is a játék szerves része. A nehézségi szinteket a játék nyugati verzióiban másképpen nevezték el, hogy megnehezítsék a játékot (a japán normálból Easy lett, a japán keményből pedig normálsá). Ez azonban nem befolyásolja az EXP-t és a szakaszok befejezése után kapott hadizsákmányt, ellentétben a Devil Kings-szel.
A Samurai Heroes egy “hack and slash” harci stílus, amely a nagy csatatereket és a stratégia elemét hangsúlyozza. Az irányított karakter ereje emberfeletti pusztítási bravúrokat tesz lehetővé több ellenféllel szemben, és a csaták nagyszámú ellenség legyőzése körül forognak. Ezenkívül a küldetéseket (általában) a “kapukapitányok” és végül egy főnök és/vagy minifőnökök legyőzésével hajtják végre. A Samurai Heroes más célokkal is összekeveri a játékmenetet, mint például egy kastély őrzése vagy az ellenség élelemtartalékainak megsemmisítése. Az egyes karakterek egyedisége különböző harci stílusokat tesz lehetővé, például azokat, amelyek nagyszámú ellenség megütésére összpontosítanak, szemben azokkal, amelyek néhányra összpontosítanak (kiváló a főnök karakterek megölésére). A kombók könnyen végrehajthatók, a karakterek pedig képesek szinteket szerezni a szakaszok teljesítésével, végül felszabadítva képességeiket és/vagy további erőt adva meglévő képességeikhez. A fegyverbeszerzés és a testreszabás is a játék szerves része. A nehézségi szinteket a játék nyugati verzióiban másképpen nevezték el, hogy megnehezítsék a játékot (a japán normálból Easy lett, a japán keményből pedig normálsá). Ez azonban nem befolyásolja az EXP-t és a szakaszok befejezése után kapott hadizsákmányt, ellentétben a Devil Kings-szel.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.